fredag 2 november 2012


nu börjar det närma sig minsann.........

men lite trix kan ja fortfarande göra om gottat är de rätta :0)


hmm kanske skulle ja inte sitta så där ser ja nu , vilka hängisar ja fått !


att ligga skönt är nu mera en konst ! 
ryggläge o sidoläge är det ja gillar bäst även om det handlar om att gnaga ben :0)


nja vi får väl se vad ja tycker om den där lådan ......
men ja måste TACKA min gammelhusse för att han byggt en så fin låda åt mig i alla fall !

i morgon ska matte o jag fixa helt klart i valprummet som det nu tydligen kallas nu för tiden .

sen vet ja inte riktigt om min matte är riktigt klok nu förtiden hon sitter o smeker mig på magen med en fånigt flin i sitt ansikte men va gör de det är ju såååå skönt att bli kliad på magen ju !

hm det sparkar o rör sig där inne ja undrar ja när de tänker komma ut ????

matte säger nästa fredag natt hon men vi får väl an se :0)

just ja icke att förglömma nu är matten hemma med mig å är matteledig såå mysigt ju .

tills nästa gång 

svansviftningar Norma 





2 kommentarer:

  1. Spennende tider. Skal bli kul å følge Sagas små barnebarn! Lykke til :)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter! Lycka till med väntans tider!

    SvaraRadera